fill the board when creating a new party since we need it

This commit is contained in:
Mylloon 2022-11-16 15:30:40 +01:00
parent 3a63db3da1
commit b202c75008
Signed by: Anri
GPG key ID: A82D63DFF8D1317F
2 changed files with 2 additions and 2 deletions

View file

@ -1,4 +1,4 @@
#include "../includes/struct.h" #include "../includes/plateau.h"
Jeton *nouveau_jeton(void) { Jeton *nouveau_jeton(void) {
Jeton *jeton = malloc(sizeof(Jeton)); Jeton *jeton = malloc(sizeof(Jeton));
@ -42,6 +42,7 @@ Jeu *nouvelle_partie(void) {
jeu->j1 = nouveau_joueur(NOIR); jeu->j1 = nouveau_joueur(NOIR);
jeu->j2 = nouveau_joueur(BLANC); jeu->j2 = nouveau_joueur(BLANC);
remplissage_debut(jeu);
return jeu; return jeu;
} }

View file

@ -3,7 +3,6 @@
int main(void) { int main(void) {
Jeu *jeu = nouvelle_partie(); Jeu *jeu = nouvelle_partie();
remplissage_debut(jeu);
affiche_plateau(jeu->plateau); affiche_plateau(jeu->plateau);
free_jeu(jeu); free_jeu(jeu);